Starterscollectief veluwe

Nieuw op de Startersdag: Business Voice Veluwe

Vijf coaches op een rode stoel, met hun rug naar de kandidaat. Spanning in de zaal. Zullen ze draaien of niet? En die kandidaat? Dat ben jij!

Huh? Ik? In de Voice?
Ja jij! En je hoeft niet eens te kunnen zingen. Je kunt je aanmelden als je minder dan 3 jaar geleden gestart ben met je bedrijf op de Noordwest-Veluwe en je daar graag over vertelt.

Niet zingen? Wat dan wel?
Als kandidaat voor de Business Voice Veluwe vertel je je verhaal aan de coaches. Binnen 90 seconden. Daarnaast stel je een concrete hulpvraag, waarmee de coaches aan de slag kunnen.

Geen Lil’ Kleine of Anouk
Want deze coaches zijn geen Lil’ Kleine of Anouk, maar experts die jou als starter verder willen helpen. Op financieel of juridisch vlak, maar ook op het gebied van marketing, sales en ondernemersvaardigheden. Draait een van de juryleden zijn stoel om? Dan ‘win’ je dit jurylid. Draaien er meerdere stoelen? Dan bepaal jij welk jurylid met jou aan de slag gaat!

Kom jij door de selectie?
Er is plaats voor maximaal vijf kandidaten. Niet iedereen kan dus meedoen. Maar hoe bepaal je wie de beste kandidaat is? Wij geloven erin dat iedere ondernemer zijn eigen unieke verhaal heeft. Daar kunnen we dus geen selectie op los laten. Kortom: de vijf kandidaten voor The Business Voice worden door loting bepaald.

Een briefje in de pot
Mag jouw naam niet ontbreken bij deze loting? Meld je dan uiterlijk 31 december 2019 aan via info@starterscollectiefveluwe.nl. Vermeld in de mail je naam, bedrijfsnaam, vestigingsplaats en je hulpvraag.

BELANGRIJK: Pitchtraining op 8 januari
Natuurlijk wil je op de Startersdag een sterk verhaal houden. Daarom houden we speciaal voor de vijf finalisten een pitchtraining op woensdag 8 januari. Deze training wordt verzorgd door Frederique te Dorsthorst van Vertelvrouwe en Martijn Juffer van Beter Verhaal Communicatie.

De Business Voice wordt mede mogelijk gemaakt door:

Gemeente Nunspeet
Interstoel
Thereca
Rabobank
Vertelvrouwe
Beter Verhaal Communicatie